opravy brzdových systémů
Úkolem brzd je zajistit spolehlivé zpomalování vozidla, přibrzďování až do zastavení a zabránění pohybu při parkování. Princip činnosti spočívá v tření rotující části a třecího, brzdného členu, čímž se kinetická energie mění v teplo. Z bezpečnostních důvodů jsou dnes výhradně používány dvouokruhové brzdové systémy. Pokud nastane porucha na jednom z nich, musí být možno druhým vozidlo zastavit.
Opravy brzdových systémů
Odborná diagnostika, servis a opravy brzd pro osobní, malé a střední užitkové automobily všech značek. Provádíme spolehlivě všechny úkony od kontroly stavu brzd přes výměnu brzdových destiček a kotoučů a brzdové kapaliny až po opravy ovládacích prvků brzdových systémů a elektronických asistentů (ABS, ESP aj.):
-
komunikace s řídící jednotkou
-
výměnu brzdových destiček či třmenů
-
výměnu brzdových kotoučů a bubnů
-
srovnání brzdné plochy brzdových kotoučů
-
vyčištění brzdových třmenů a jejich částí
-
výměnu jednotlivých komponentů brzd
-
odvzdušnění brzd
-
výměnu brzdového vedení
-
kontrolu a výměnu brzdové kapaliny
-
opravy ABS, ESP, ASR
-
proměření a výměna snímačů a akčních členů
-
přezkoušení brzd
Při běžné údržbě můžete provést kontrolu předních a zadních brzdových kotoučů, všech třecích segmentů, zadních brzdových bubnů a lanovodů ovládajících ruční brzdu.
Bez speciálních pomůcek nelze kontrolovat podtlakový posilovač brzd, protiblokovací systém ABS, hlavní brzdový válec a elektronické součásti brzdového systému.
Brzdové destičky
tloušťka třecího materiálu brzdových desziček: nesmí být tenčí než 2 mm, měřeno od kovové opěrné desky. Popraskaný, separovaný, spálený a vydrolený třecí materiál je důvodem pro výměnu brzdových destiček.
David Janakiev autoservis Drnholec, regionálně autoservis Mikulov