generální opravy motorů
„Proč bych si neměl kupovat jiný motor?“
- A proč kupovat jiný motor, když ten váš jde opravit? Opravou zachováte originalitu
svého vozu a především méně riskujete než koupí množstvím překvapení, který vám
může cizí motor nabídnout…
Trápí Vás například zvýšená spotřeba oleje a s ní spojená kouřivost?
Máte v úmyslu řešit situaci výměnou motoru s nejasným nájezdem a stavem?
Nechejte si u nás spočítat na kolik by přišla výměna nutných dílů motoru aby se problém vyřešil.
Generální opravy motorů
-
výměny pístů, pístních kroužků
-
opravy zadřených motorů
-
výměny a zabroušení ventilů, výměny sedel ventilů, výměny vodítek ventilů a těsnění vodítek ventilů
-
přetěsnění motoru
-
rovnání bloků motorů
-
běžná údržba motorů a další
Zajistíme Vám GENERÁLNÍ OPRAVU všech typů benzínových a naftových motorů od pečlivé demontáže, zjištění příčiny problému, přes kontrolu, opravu a výměnu dílčích částí, až po celkovou opravu.
Výhody oprav originálního motoru
-
ušetříte čas s hledáním a přepravou jiného motoru ve kterém nemáte žádnou jistotu
-
nekupujete velké množství dílů navíc než je nutné
-
zachováte originalitu svého vozu
-
nekoupíte si totožný problém jako máte v garáži
Pro opravy motorů využíváme náhradní díly vždy po komunikaci s Vámi a nejlepším možném vhodném řešení – tedy originální náhradní díly nebo jejich kvalitativně rovnocenné kopie.
V případě rozsáhlé opravy motoru vyměníme všechny písty, pístní kroužky, čepy, kluzná ložiska, rozvody a řemeny, všechna těsnění a gufera.
Při generální opravě motoru nelze nic uspěchat či obejít a už vůbec ne nahradit.
Při GO motoru by měli být zkontrolovány a repasovány veškeré komponenty které jsou jeho součástí, tím máme na mysli turbo, vstřikovače, EGR ventil, vodní pumpu, atd. Je totiž škoda, aby naší práci, váš čas i peníze utrácel některý porouchaný motorový komponent který také možná zapříčinil předchozí poškození vašeho motoru a ten by musel znovu na ponk.
Příčinu poškození opravovaného motoru samozřejmě zjistíme, ale nemůžeme nikoho nutit, aby na motor instaloval nové či repasované komponenty.
Nejčastější chybou se stává, že zákazník nechá namontovat na generálkovaný motor původní vstřikovače, aniž by je zkontroloval či repasoval, no a vstřikovač který je vadný opět propálí píst čímž může dojít k opětovnému zadření motoru.
David Janakiev autoservis Drnholec, regionálně autoservis Mikulov